pondělí 20. dubna 2015

CHARISMO - ne jen tak ledajaká vůně

foto:www.charismo.cz



Ahoj všem,
také máte svou oblíbenou vůni, která by Vás charakterizovala a neodmyslně k Vám patřila??? Například já za svůj život měla dvě fakt moc oblíbené vůně, které se ale bohužel  přestaly vyrábět, čímž mě tedy dost udělali čáru přes rozpočet, ale já to nevzdala a hledala dál. A jak to bývá, zákon přitažlivosti to zařídí a já narazila na pro mě dosud neznámou značku parfému CHARISMO.



Poprvé jsem se s ní setkala už na veletrhu World of Beauty, kde mě ji nabídla slečna otestovat u stánku a já si nemohla vybrat, která mě voní víc. O pár dní později mi od této, pro mě do té doby neznámé firmy, přišel balíček k recenzi.

Co mě velmi potěšilo je, že se jedná o čistě českou firmu, která vyrábí nejen vůně, ale i například sérum proti vráskám, které také nyní testuji.

Já obdržela vůni Charismo No. 5 v balení 50 ml. Parfém dorazil v bílé krabičce s nápisem, grafické provedení je celkem jednoduché, ale ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása :-) a mně se moc líbí. Navíc povrch krabičky je na omak zvláštní :-).



Flakon samotného parfému je také relativně jednoduchý, nepřeplácaný. Obal vypadá bytelně, což se mi moc líbí. Na přední straně je velký nápis Charismo a z boku je nalepena průhledná nálepka Perfume No 5 Women, přičemž No 5 je v roztomilém růžovým kolečku, takže je k nepřehlédnutí a krásně se na flakonu vyjímá.



Nyní ale k samotným dojmům z vůně. Když jsem poprvé přičichla, první, co mě napadlo bylo, že to asi nebude nic pro mě, protože působila celkem těžce a já z ní měla pocit, že se spíš hodí ke starším ročníkům. Po nastříknutí jsem ale pomalu začala měnit názor. Vůně se začala krásně rozkládat a já ji cítila při každém svém pohybu a to i po několika hodinách, jako bych si ji právě nastříkala. Byla jsem z ní doslova unešená. Od té doby používám parfém takřka denně a cítím ho ze sebe po celý den. 
A musím potvrdit, že již několik lidí se zajímalo, cože to mám za parfém, co tak krásně voní....

Podle popisu parfému se skládá ze 3 částí - podle toho jak se vůně uvolňují

  • hlava - vysoké tóny, je to první, které jsou po aplikaci cítit a právě tato část utváří první dojem a proto je na ni kladen velký důraz - většinou ji cítíte prvních 15 minut. U mého parfému No.5 jsou cítit esence zeleně, fialka, zelené jablko, grapefruit, magnolie
  • srdce - střední tóny, které vynikají po odeznění "hlavy" a voní několik hodin. U mého parfému je to tuberosa, konvalinka, růže a fialka
  • základ - nízké tóny vyprchávají velmi pozvolna a můžete je cítit až několik desítek hodin - u mého parfému santalové dřevo, ambra, pižmo
Parfémy Charismo obsahují 20% vonný látek, které zrají měsíc a půl. Pravé parfémy osahují 15 - 40% vonných látek a měli by zrát několik měsíců. 



Velmi mile mě překvapila i spotřeba parfému, mám ho více jak měsíc a používám ho každý den, někdy se stříknu i několikrát během dne a takřka neubývá. 
V nabídce nejsou jen dámské parfémy, ale i pánské či tzv. unisex parfémy. Jediné, co mi přijde škoda, je to, že parfémy jsou pojmenování pouze číslem a nemají každý svůj vlastní název, což mi přijde docela škoda. 

Moc se mi líbí, že i český trh se parfémů nebojí a mám radost z toho, že si dokáže najít na trhu svého potenciálního zákazníka a být konkurence schopný i jiným známějších značkám. 

Parfémy Charismo seženete nejen na jejich webových stránkách www.charismo.cz, ale například i na eshopu Parfums - odkaz zde  nebo například na eshopu www.parfemy.cz  - odkaz zde či jsou v dostání i na vybraných internetových lékarnách. Cena parfémů se pohybuje okolo 400 - 450,- Kč za 50 ml. 

Za mě tedy mohu tyto parfémy doporučit všemi deseti, ať už nejen kvůli výdrži či pořizovací ceně. Věřte, že to nebude šlápota vedle.

Napište mi, zda znáte tuto značku a zda jste ji někdy měli možnost vyzkoušet?? Ahoj zase příště. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Bloglovin

Verenis Leben

Beauty

Beauty

Prohledat tento blog

Blogger news